۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
قلم هوشمند رسی مدل RCS-S28
قلم هوشمند رسی مدل RCS-S28
قلم هوشمند رسی مدل RCS-S28
قلم هوشمند رسی مدل RCS-S28

قلم هوشمند رسی مدل RCS-S28

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان

قلم لمسی یا قلم استایلوس ابزاری است برای استفاده راحت تر گوشی همراه و تبلت. استفاده از این نوع قلم سرعت کار شما را بالاتر می‌برد و آسیب کمتری به صفحه گوشی و تبلت وارد می‌شود. این قلم می‌تواند یکی از ابزارهای کاربردی برای طراحان گرافیک هم باشد؛ زیرا آزادی عمل بیشتری را به آن ها می‌دهد.

قلم دیجیتال رسی با طراحی نوک نازک با زاوایای 60 ،90 و 45 درجه نوشتن را برای شما بسیار آسان تر می‌کند و شما کاملا حس نوشتاری روی کاغذ را حس خواهید کرد.این قلم نسبت به نمونه های قدیمی تر خود 3 برابر بیشتر در برابر فرسایش مقاوم است و نوشتن نرم و مرتب تری را به شما ارائه می‌دهد.

قلم رسی دارای یک چراغ LED است که میزان شارژ را نشان می‌دهد؛ نور آبی نشان دهنده در حال کار بودن قلم، نور قرمز در حال شارژ بودن و نور سبز اتمام شارژ قلم است. همچنین این قلم مکش مغناطیسی قوی دارد و به راحتی روی تبلت شما قرار می‌گیرد و از گم شدن آن جلوگیری می‌کند.

این قلم مخصوص iPad های اپل از سری version 12.3 تا version 16 میباشد.

برندرسی
سایر ویژگی هاقلم با حساسیت بسیار بالا و تاخیر کم جفت شدن بلوتوث فوری ساده و آسان حساسیت بالا به لمس بعد از شارژ تا 10 ساعت قابلیت استفاده مقاوم در برابر فرسایش محافظت رد کف دست در برابر لمس تصادفی طراحی و نقاشی روی شیب 45 درجه یادداشت برداری سریع دست نویس با شیب 60 درجه کاراکترهای کوچک و ویژگی نوشتن نازک برای گرفتن پاورقی با شیب 90 درجه شارژ بی سیم بدنه آن از پلی کربنات نسوز
  امتیاز کاربران به:

قلم هوشمند رسی مدل RCS-S28

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط